Dejstvo je, da bo zadeva nekoč zaštartala (v roku 5-10 let), verjetno bo stvar narejena s strani nekega tujega investitorja (recimo Canal+, Viasat?), ki bo vidu potencial 20 milijonskega tržišča bivše juge .... Zafural bo svoj paketek in samo dajal drugačne podnapise za drugo regijo...
Osebno ne verjamem v neko kombinacijo EX YU paketa, kjer bi bili vsi NTV HAYAT, TV PIKA, PINK, NOVA in kaj ti jaz vem kateri še programi, zgolj in zgolj in zaradi avtorskih pravic! Pač za vsako televizijo bi to pomenilo, da mora plačevati avtorske pravice za predvajanje neke serije, filma za vseh 5 teritorijev (Slovenija, Hrvaška, BIH, Srbija, Makedonija...)
Jaz sicer ne vem kaj si se ti Vito pogovarjal s Stanetom Grahom in v kateri smeri, vendar se meni osebno zdi zadeva dosti enostavna, ob predpostavki, da imaš nek zagonski kapital (recimo posojilo 2-4 milijona evrov)
Še enkrat moj predlog (vi pa odločite ali je realen):
1. TV PIKA preneha obstajat in se preimenuje v FilmPlus (ali kej sličnega:). Zadeva se zakodira in izgine tudi iz osnovnega kabelskega paketa. V trgovinah se pojavijo kartice, ki stanejo 1.800 SIT/ mesec. Pika predvaja zgolj filmski program, z novimi filmi, starimi klasikami, ex yu filmi in slično. Kupijo se pravice samo za slovensko področje.
2. Kartice pa lahko kupi vsakdo (čeprav naj bi veljalo zgolj za Slovenijo), ampak se zamiži na eno oko in se dopusti prodaja tudi v bivših republikah (hej, dober filmski program - tega pri nas pač ni). Prav tako pa se za lastnike kablov Pika preseli v digitalni paket ob enakem mesečnem plačilu, kot za satelitaše.
3. Recimo, da v prvem mesecu z malce agresivnejšo kampanjo in dobro filmsko ponudbo prepričaš 1.500 naročnikov kabelske tv, ter 3.000 ljudi, ki imajo satelitsko anteno doma. Z lahkoto vidim tudi kakšni 700-1000 prodanih kartic v EX yu republikah. evo, v mesecu je 5.500 naročnikov (Litvanski Viasat jih ima 4.000).
4. V naslednje pol leta, se novonastalemu programu pridruži recimo NET TV XXX, MTV, DISCOVERY, ANIMAL, TRAVEL. Število naronikov naraste: domačih (slovenskih) na 6.500 in tujih (na črno) na 2.500
5. Ob koncu leta se vključi še Cartoon Network, TCM, BBC Prime, Fox Kids, RTS Srbija ter še kak program. Moje skromno mnenje vidi po 12 mesecih 10-11,000 domačih naročnikov in 4.500 iz bivših Yu držav....
Od tu naprej pa je zgodba enostavna:)
Mnenje?
|