Mi smo pooblaščeni za prodajo pa vam žal ne znam dati točnega odgovora. Aneksov nimamo, saj naj bi oni strankam poslali obvestilo o izteku naročnine in možnost podaljšanja. Reči je eno narediti pa drugo...enostavno smo po šestih mesecih kasirali vse stranke. Na Seemoru-OIV so mi svetovali, da naj stranke podaljšajo preko interneta. Mojih strank jih več kot 50% tega ne uporablja, ostalih 40% pa ne zaupajo plačilu preko interneta. Oni bi dali kar nam denar, vendar mi nimamo pooblastil za podljševanje. Poleg tega pa so ti preko interneta zaračunali še kartico ( kot da si nov naročnik) v višini 7,2 EUR
Naj povem, da je naša provizija ( ampak samo prvič, ko se sklene pogodba) 10 EUR/pogodba in še to nam ne plačajo mesece in mesece ( po pogodbi je 30 dni)
To delamo zgolj iz spoštovanja do naših strank saj bi v nasprotnem primeru že zdavnaj zapakirali vse kartice in jih poslali nazaj. Poleg tehničnih problemov s podnapisi tudi sam organizacijski del žal ne funkcionira. Vsi tisti, ki te vrstice berete obvladate internet in zato pojdite na stran
www.seemore.com in tam podaljšajte, pa si boste naredili veliko uslugo samemu sebi in vašemu zastopnike, ki je uradno končal z vami takrat, ko so vam kartico prvič uključili. Sem pa nekaj vplačil opravil z moje privatne Eurocard in moram reči, da ni bilo nikakršnih težav. Stranke so vključili cca: 2-3 dni po plačilu.