Po besedah odgovornih je finančna in gospodarska kriza zajela tudi naši največji komercialni TV postaji, ki poleg tega, da odpovedujeta resničnostni šov Bigbrother, tudi začenjata odpuščati zaposlene.
Citiram:
Globalna finančna kriza posledično vpliva tudi na nas, saj podjetja kljub zelo dobri gledanosti oglašujejo nekoliko manj kot ponavadi. Ker živimo izključno od oglaševanja, smo morali nekoliko prilagoditi našo spomladansko shemo in tako za razliko od lani produkcijsko izjemno zahtevnega in finančno dragega projekta BB 3 zaenkrat oz. spomladi gledalcem žal ne bomo ponudili. Spremembam pa smo se seveda tudi ustrezno kadrovsko prilagodili. Bomo pa gledalcem vseeno ponudili zelo zanimiv in raznolik program, saj v skladu z načrti nadaljujemo s številnimi ostalimi priljubljenimi oddajami; že januarja z novima sezonama Preverjeno in Trenj, novo sezono TV Tuba, februarja z novo sezono šova As ti tud not padu?! in z nadaljevanko Lepo je biti sosed, marca z Viktorji, aprila z Miss Universe Slovenije 2009, na Kanalu A in POP TV pa bo, tudi z novostmi, bogat tuj program (med drugim smo najmlajšim ponudili risanko med delovniki v njihovem tradicionalnem terminu ob 18.45 tudi po novem letu..) Sicer pa pri domači produkciji za pomlad načrtujemo še nekatere novosti, o katerih dogovori še potekajo in je tako o njih še preuranjeno govoriti. Kar pa se tiče prenove 24UR, gledalci so jo zelo dobro sprejeli in oddaja 24 UR je še naprej daleč najbolj gledana osrednja informativna oddaja v Sloveniji. Pripomb oz. klicev gledalcev o nepregledni sceni in tehničnih napakah ni bilo, smo pa prejeli nekaj pripomb gledalcev, ki še ne morejo spremljati formata 16:9, a ker gre za format, ki bo v prihodnosti prevladoval, se bomo temu morali skupaj prilagoditi.
Kaj šele bo z našo ljubo drago nacionalko?