Sem mislil,da vem v čem je problem,pa me je Sadjevc malce presenetil!
Problem vidim v majhnosti Slovenije kot tržišča,na kar se na koncu veže
kup zadev.Kvaliteta,obseg in vsebina revije sta močno odvisna od denarja
in tu je pogosto začaran krog:malo denarja-malo muzike-še manj denarja.
Že trg SAT opreme je v Sloveniji nikakršen.Kako stvar lahko dobiš zgolj
še pri montažerjih,morda še pri kakem preprodajalcu,ki mu to pomeni
nekaj dodatnega zaslužka.Kdo pa bo potem oglaševal v reviji?Brez
oglasov pa tovrstne revije ne preživijo niti na bistveno večjih tržiščih!
Pa koliko je od dveh milionov takih,ki jih ta tahnika sploh zanima?!Je več
takih,ki opremo prodajajo,ker so dobili kabel!
Pa ni treba govoriti zgolj o Telstaru!Staknite skupaj eno slovensko in
eno hrvaško PC revijo,pa boste videli razliko!Ali pa:izhajati je začela
nova hrvaška SAT revija,ki se pri nas še ne dobi.Niti Nemci take nimajo!
Telstar lahko preživi le s širšim krogom bralcev,potem bodo sledili tudi
oglasi.ŽAL to s sedanjo vsebino ne bo šlo in Leskovar gotovo razmišlja
v pravo smer in dajte tudi vi.Sprijazniti se je treba s tem,da se za par
10(pa magari par 100) ljudi v Sloveniji,ki jih SAT teme resnično zanimajo
(vključivši mene), verjetno revije res ne isplača izdajati.
"Novi Telstar"(če bo) se bo moral bolj ukvarjati s programi,pa še s kakimi
trači,da ga bo čitalo več ljudi.Sicer nekaterih od nas ne bo zraven,a to
pri stvari ni važno!
|