Telstar
https://www.telstar.si/

TELEKOM telefonija
https://www.telstar.si/viewtopic.php?f=42&t=8349
Stran 1 od 2

Avtor:  Bob [ To Jul 14, 2009 7:31 ]
Naslov prispevka:  TELEKOM telefonija

Na AMIS-u imam ADSL internet preko ISDN-ja.
Se pravi, da je telefon Telekomov. Prejšnji torek ponoči so bile nevihte, v sredo zjutraj ni delal internet.

Popoldne preverim, še ne dela internet. Pokličem AMIS, preverimo dvajset standardnih stvari (imaš ruter-nimam nimam, iztakni-modem-resetiraj-win,grrrrrr ......) in ugotovim, da na telefonu displej dela, nima pa signala. Rečejo mi, da če ni telefona, ni linije, in naj pokličem Telekom za telefon.

Zvečer prijavim na Telekom 080-1000, da je telefon mrtev. On napiše prijavo, pravi, da imajo gužvo zaradi neurij, in da mogoče ne bo popravljeno v enem dnevu.

OK.

Jutri bo en teden, kar nam telefon ne dela, posledično tudi internet ne.
Preverjam vsak dan na Telekomu, pa na infotu menda celo ne vejo, kje je napaka. Naj bi bil kabel nekje prekinjen. Kdo so ti ljudje, študentje česa?

Ali se napake kabla ne da preveriti na par metrov natančno?
Koliko časa imajo, da to zrihtajo? Nisem edini, baje je prekinjenih par vasi.....

Avtor:  Homer [ To Jul 14, 2009 8:43 ]
Naslov prispevka: 

Mislim, da si v zadnjem stavku povedal vse:
Citiram:
Nisem edini, baje je prekinjenih par vasi.....
Verjetno je to težja okvara, ki zahteva čas, so pa najbrž tudi določene prioritete ....

PS: Po mojih izkušnjah s temi številkami za pomoč je tako:
Zaposleni so študentje, ki seveda niso strokovnjaki. Zato od njih ne pričakuj pomoči (razen tistega: poglej lučke, izklopi, resetiraj, ....) in informacij. Kar boš jim povedal, bodo zgolj posredovali dalje. V tvojem primeru so verjetno tehniki že obveščeni, a kaj če si morda 10-20 na vrsti za popravilo .... Nevihte pač!

Avtor:  acasar [ To Jul 14, 2009 9:48 ]
Naslov prispevka:  Re: TELEKOM telefonija

Citiram:
Preverjam vsak dan na Telekomu, pa na infotu menda celo ne vejo, kje je napaka. Naj bi bil kabel nekje prekinjen. Kdo so ti ljudje, študentje česa?

Ali se napake kabla ne da preveriti na par metrov natančno?
Nekoč pred leti se ti je pri Telekomu na prijavi napak oglasil lokalni strokovnjak z ogromno izkušnjami, ki je vedel, kaj gre navadno narobe, kaj navadno ljudje napačno prijavljajo, ki je preko 3/4 primerov rešil že med samim pogovorom s prijaviteljem napake (ker je navadno bilo narobe kaj z njim ali pri njemu samem), ki je prijavitelja takoj izprašal vsa potrebna vprašanja za hitrejšo in natančnejšo diagnostiko, ki je na pamet poznal celotno topologijo kabelskega omrežja v svoji regiji, ki je poznal, kateri deli omrežja so občutljivi na kakšne vremenske razmere in kakšna dela, ki se je spomnil, kdaj je kateri od monterjev kje kaj delal, kakšne so njegove tipične napake, ki se je potem sam spravil zraven z instrumenti izmerit, kje točno je napaka, ki je monterjem točno povedal, kam naj gredo kaj naredit, da bo dobro, ki ...

Danes so ti ljudje navadno že v penziji, vodstvo Telekoma misli, da niso potrebni, pri prijavi napake dobiš nekoga na drugem koncu Slovenije, ki nima pojma o ničemer, če imaš srečo, zna morda poslušati in pisati, oni ki popravljajo napake, dobijo bolj ali manj samo informacijo, da ima neka številka neke probleme, vse morajo ugotavljati sami, omrežje in razmere poznajo slabo, ... Groza! :-(

Aleš

Avtor:  bbenci2 [ To Jul 14, 2009 10:09 ]
Naslov prispevka: 

Ko sem se jaz prvič priklapljal na Siol ADSL sem imel probleme, ker se modem ni in ni hotel povezati s centralo. Prijavil sem napako študentom na 080 1000 in napako so posredovali naprej. Naslednji dan me je klical lokalni monter, ki mi je po telefonu razložil vse stvari kako naj zadevo priklopim, ker vseeno ni delalo je prišel k meni in ugotovil, da res ne dela. Potem je šel na centralo in odpravil napako, ter mi po telefonu sporočil, da naj priklopim in je delovalo. Napaka je bila na centrali in to že baje od samega začetka PSTN telefonije. Torej v mojem kraju obstaja lokalni monter, gre pa za starejšega možakarja, tam okrog 50 let.

Avtor:  Bob [ To Jul 14, 2009 10:46 ]
Naslov prispevka: 

Ja, manjka starejših izkušenih monterjev. Novi inštrumenti so že fejst, samo jih je treba znati uporabljati in 100% izkoristiti.

Na informacijah pa pogrešam detajlnejše informacije. Danes preverim mojo prijavo.
-Gospod, tehnik dela na vaši prijavi.
-Aja, to vem že od petka prejšnji teden. Kakšna pa je napaka?
-Gospod, nič ne piše. Saj bo kmalu...
-To ste rekli že v soboto, da bo najbrž popravljeno.....
-Potem je pa težja napaka, lahko traja tedne, če je kaj z kabli narobe...

V šestih dneh bi pa že lahko kaj več rekli stranki, ki čaka informacije.

Avtor:  janton [ Sr Jul 15, 2009 0:21 ]
Naslov prispevka: 

v nedeljo zvečer sem prijavil na T-2, da mi je verjetno crknil modem in da mi ne dela ne tulifon in ne internet...frajla na drugi strani reče ste prepričani, jaz ja seveda enrat se je že zgodlo sam takrat je crknil sam adapater od modema..pravi danes je prepozno bo verjetno prišel jutri stručko...in res pride mulc ob 10 zjutri zamenja modem z novim in vse dela :lol:

Avtor:  urko [ Sr Jul 15, 2009 12:06 ]
Naslov prispevka: 

@janton a stručko je bil mulc :D

Avtor:  Bob [ Sr Jul 15, 2009 13:04 ]
Naslov prispevka: 

Pravijo, da če znaš, je lažje, leta niso važna. Ko je znana diagnoza, se lažje napiše recept.....

Danes je en teden, kar sem brez telefona (in posledično interneta).
Po neuradni informaciji se čaka dovoljenje lastnika parcele, ki ne dovoli prekopa čez njegovo zemljo za popravilo kablov. Ne morš verjet...... :shock:

Aja, prijav napak je okoli 100.

Avtor:  Sadjevc [ Sr Jul 15, 2009 13:22 ]
Naslov prispevka: 

jaz tudi ne bi dovolil, ker vem kako pustijo za sabo

Avtor:  janton [ Če Jul 16, 2009 1:15 ]
Naslov prispevka: 

Stručko bi bla lohka tut blondinka ... zamenjat modem pa res ne bi bil problem :lol:

Stran 1 od 2 Vsi časi so UTC+02:00 Evropa/Ljubljana
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/