Telstar

Forum o satelitski, kabelski, zemeljski in IP TV
Danes je So Apr 27, 2024 18:59

Vsi časi so UTC+02:00 Evropa/Ljubljana




Napiši novo temo  Odgovori na temo  [ 78 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja 14 5 6 7 8 Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če Okt 11, 2007 10:15 
je pa res, da so v zadnjih nekaj mesecih prodajali razlicne pakete po razlicnih enah .... in to na zalost skozi drazje ...

se vedno ustrajam na tem, da bi slovenci mogli met en skupen paket ....kar pa ni neizvedljivo .... samo pri nas to ni mozno ..... ker se folk vadi na ogromne stroske .... kanali so ze na satelitu, le kakega bi mogli dodat in se zdruzit ....


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če Okt 11, 2007 11:13 
Men se drugac zdi cist v redu tale Total Tv vendar dokler ne bo Slovenskega Sportkluba zraven mi niti na pamet ne pride da bi se narocil na paket...


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če Okt 11, 2007 11:55 
Matjaž, kaj se zgodi , če uporabnik izgubi kartico?

Resno upam, da to total balkan mešetarstvo opazi zveza potrošnikov in
ukrepa.


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če Okt 11, 2007 12:17 
Citiram:
Uh. Ko tebe coctails razžira adrenalin in te barmansko premetava je marsikdo končno prišel do svojih programov in jih gleda. In ko takole priporočaš vsem da naj ne nasedajo zadevi , ki obstaja in funkcionira, nam lepo razloži kje živiš in kaj gledaš sedaj.
Živim v kraju kjer ni ne kabla, ne neta, ne senic in ne lastovk, mislim seveda tistih televizijskih:). Gledam pa hrvaške programe in to preko DVB T ja, gledam italijane preko satelita,... gledam POP TV, ko je lepo vreme in gledam seveda SLO1 in SLO2. Torej po tem takem mi boš seveda reku, bodi srečen, da se je pojavil TOTAL, ker ti nudi to kar ti nihče do sedaj ni ponudil. Seveda bi rad pogledal Discovery, Sport Klub,... a nikakor ne za vsako ceno; ne pod takšnimi pogoji kakršne oni diktirajo. Matjaž; sem profesionalni nabavnik in me oni s takšnim odnosom niti prebližno ne bodo prepričali; torej raje ne gledam nič, kot pa podležem njihovemu "izkoriščanju". Enostavno bom počakal do trenutka, ko bo ponudba na SLO trgu SAT pay TV večja, ko se TOTAL ne bo mogel več obnašati kot monopolist; sigurno pa se bo dodatna ponudba zgodila prej ali slej. Zakaj bi jim bil obvezen plačati nekih 50 EUR za namestitev opreme ali ne vem že kaj, če mi oni nimajo kaj nameščati; a se mi njim zdimo "telebani". Ni tukaj prav nobenega adrenalina,... gre enostavno za poštenost in t.i. varovanje potrošnikov, kajti menim, da smo lahko v takih primerih zavedeni in izkoriščeni!


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če Okt 11, 2007 13:29 
Citiram:
Matjaž, kaj se zgodi , če uporabnik izgubi kartico?

Resno upam, da to total balkan mešetarstvo opazi zveza potrošnikov in
ukrepa.
Potem moraš praktično izgubit še sprejemnik. Sicer ne vem zakaj bi kartico sploh jemal ven iz sprejemnika. Drugače pa, kolikor vem, plačaš enih 20€ za novo, nisem pa 100%.


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če Okt 11, 2007 13:51 
Sprejemnik je težje izgubiti.
Je pa res nekoristen, če se izgubi kartica.
Nihče pa ne prepoveduje nabavo dreamboxa ali kaj podobnega.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Si že slišal za off-line aktivacijo? Menda DOS in win95/98/ME
deluje. Ne vem če je to res :D :wink:


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če Okt 11, 2007 17:59 
Citiram:
Men se drugac zdi cist v redu tale Total Tv vendar dokler ne bo Slovenskega Sportkluba zraven mi niti na pamet ne pride da bi se narocil na paket...
Sej bo zelo kmalu


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če Okt 11, 2007 23:02 
Odsoten
Ponudnik
Uporabniški avatar

Pridružen: Pe Jan 16, 2004 18:08
Prispevkov: 922
Coctails, ne plačaš teh 50 Eur bruto Total-u, ampak nam, ki za njih sklepamo pogodbe, prevzemamo sprejemnike, enkrat tedensko reskiramo en dan za izlet v Ljubljano na razknjiževanje, nalagamo software, pripeljemo stranki sprejemnik na dom do 15 km daleč ( izgubiš vsaj uro ), ga nastavimo ali ga sprogramiramo že doma ( gre vsaj 20 min časa ), kličemo za aktivacijo, rešujemo reklamacije, včasih s kakimi neukimi strankami zgubimo tudi po pol ure na telefonu, pa še bi se našlo kakih stroškov,ki jih verjetno kot nabavnik poznaš.
Ă

_________________
Spletna trgovina : http://pinosat.ruf.si

PINOSAT, 041-266-494


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Pe Okt 12, 2007 0:05 
Odsoten

Pridružen: Če Jun 28, 2007 17:57
Prispevkov: 2084
Naj potem napišejo, da je to strošek za namestitev in podporo, pa bo volk sit in koza cela.


Na vrh
   
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Pe Okt 12, 2007 5:22 
Tako je! In amen! Naj jasno zapišejo. Ă


Na vrh
   
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo  Odgovori na temo  [ 78 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja 14 5 6 7 8 Naslednja

Vsi časi so UTC+02:00 Evropa/Ljubljana


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Pojdi na:  
cron
Teče na phpBB® Forum Software © phpBB Limited