Citiram:
Preverjam vsak dan na Telekomu, pa na infotu menda celo ne vejo, kje je napaka. Naj bi bil kabel nekje prekinjen. Kdo so ti ljudje, študentje česa?
Ali se napake kabla ne da preveriti na par metrov natančno?
Nekoč pred leti se ti je pri Telekomu na prijavi napak oglasil lokalni strokovnjak z ogromno izkušnjami, ki je vedel, kaj gre navadno narobe, kaj navadno ljudje napačno prijavljajo, ki je preko 3/4 primerov rešil že med samim pogovorom s prijaviteljem napake (ker je navadno bilo narobe kaj z njim ali pri njemu samem), ki je prijavitelja takoj izprašal vsa potrebna vprašanja za hitrejšo in natančnejšo diagnostiko, ki je na pamet poznal celotno topologijo kabelskega omrežja v svoji regiji, ki je poznal, kateri deli omrežja so občutljivi na kakšne vremenske razmere in kakšna dela, ki se je spomnil, kdaj je kateri od monterjev kje kaj delal, kakšne so njegove tipične napake, ki se je potem sam spravil zraven z instrumenti izmerit, kje točno je napaka, ki je monterjem točno povedal, kam naj gredo kaj naredit, da bo dobro, ki ...
Danes so ti ljudje navadno že v penziji, vodstvo Telekoma misli, da niso potrebni, pri prijavi napake dobiš nekoga na drugem koncu Slovenije, ki nima pojma o ničemer, če imaš srečo, zna morda poslušati in pisati, oni ki popravljajo napake, dobijo bolj ali manj samo informacijo, da ima neka številka neke probleme, vse morajo ugotavljati sami, omrežje in razmere poznajo slabo, ... Groza! :-(
Aleš